^^

                                                      Hej!

Idag har jag inte hunnit uppdatera så mycket,jag har haft lite läxor å' göra.

På skolan idag fick vi göra matte provet.Det gick bra,men jag kunde inte dom tre sista uppgifterna.
Vi fick också veta hur det gick på NO provet,som jag gjorde på omprovs tid.Gissa vad jag fick!? VG!!!Jag är nöjd ;D

Shit!Idag när jag skulle redovisa på svenskan,darrade/skakade jag i hela kroppen.Det var så pinsamt!^^^
Men det gick ändå bra,dom tyckte att jag skulle prata lite högre bara.
(gillar inte att redovisa,alla stirrar så mkt)

Nu ska jag snart träna,idag blir det nog rullskidor tror jag! :P


        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0