Små vantar små fötter

 Morrn Morrn!


Igår köpte jag nya vantar,men det tog en himla tid och en väldans massa affärer! Men till slut hittade jag dessa på Indiska.Det är inte roligt att ha så små händer så man knappt hittar vantar till sig,och man vill ju inte måsta gå på barnavdelningen jämt...
Likadant med skor,suck! Jag är alltid"låst" till barnavdelningen!  Jättekul - Not!

Nån mer som har samma problem? Kanske nån som kan tipsa om en bra Shop på nätet med snygga skor för en som drar strl. 35...


    

            Var även in på LUSH,köpte en ansiktmask -Cupcake



Nu måste jag skynda till skolan,vi skulle typ ha nå specialdag (????) Ni får höra mer sen!





Kommentarer
Postat av: emelie

melba.se har skor i storlek 35 :)

2009-10-22 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0