Helgen jag vill glömma

Mors!♥

Id's inte gå in så noga på helgens tävlingar.Vill helst glömma alltihop...Då förstår ni nog hur det gått.
Allt som allt slutade jag 3.a...Vet inte riktigt vad som är fel,har lite men bara lite ont i halsen.Sen var det som om kroppen inte svarade,den tog bara...poff,slut!Så egentligen hade det kunnat sluta utanför pallen.
Så,nog om det!
Nu börjar barmarksträningen! Okey,lite skidor blir det om snön ligger kvar.

Idag,har vi franskaprov,muntligt.Hm,får se hur det går...ajajaj! Satt som en toka igår eftermiddag och skrev svaren.Hoppas jag kommer ihåg dom...
Ingen träning idag,får se vad jag hittar på för kul!
Mamma;- Städa ditt rum!
Öhhh...



                            Hehe,faktiskt inte mitt rum,Thank God!!






Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Hehe okej ;) <3

2010-04-19 @ 15:23:06
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är väl inte helt fel att komma trea... du har höga krav på dig själv Vendela ; ) Men det måste man nog om man ska bli riktigt bra.



Tack för senast förresten, lika trevligt som alltid uppe i Kibblie! Hälsa!

kram

Marie

Marie

2010-04-20 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0