Marcus vs Petter i Vegas

Ojdå♥


Marcus Hellner ska möta spurtfenomenet Petter Northug på rullskidor i Las Vegas. Sen ska de spela poker med miljoner i potten.






Sommaren blir glittrig för Sveriges dubble olympiamästare Marcus Hellner. I juli stundar en duell på rullskidor mot Petter Northug på "The Strip" i Las Vegas.

Har man vunnit OS-guld får man vara med om mycket. Den 5 juli väntar ett returmöte med den andre OS-kungen på längdskidor, norrmannen Petter Northug.

Både Hellner och Northug finns också med i startfältet bland drygt 6 000 andra i World Series of Poker i Las Vegas några dagar senare. I potten finns ca 360 miljoner kronor, varav vinnaren får 50 miljoner.

– Spelarna i Las Vegas kommer att tro att jag är en obskyr halvkändis från Nordpolen, säger Northug till tidningen Adresseavisen. Men jag ska chocka världen. Jag ska säkra min pensionfond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0