Resumé -Tour de Pagla

Tjo!♥


Det gick ganska bra idag,iallafall på prologen. Jag kom tvåa in i mål på prologen , fem sekunder efter hon som kom först.Men på jaktstarten var jag mycket mer än så efter hon. Jag blev stum i benen och kom nästan ingenstans när vi var på väg uppför slalombacken,men jag slutade som tvåa iallafall ! Jag vann ett presentkort för 200kr på Team Sportia.

När vi kom hem å' kollade på resultatlistan såg vi att det var FEL tid på mig. Dom skrev att jag hade en minut sämre än vad jag egentligen hade,hoppas att dom ändrar det sen...



                                              me ^^                      
                            Jag håller på att värma upp här!
   

                                               1,2,3
                            
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0