Vill utomlands nu!!!

       Jag önskar

                              mig...

Min högsta önskan är att få fara utomlands med familjen, men det passar inte just nu.Jag vill börja spara ihop pengar redan nu och få bara pengar i jul och födelsedagspresent.Så att jag kan shoppa och ha kul för mina egna pengar.Vi vill helst ha en resa med All Inclusive, det är nog bäst.

Om vi kommer åka utomlands någon gång tex. till Turkiet,Gran Canaria eller Cypern så kommer det defenitift att vara ett minne för livet.

Jag har varit till Grekland två gånger tidigare,men då var jag så liten att jag inte kommer ihåg någonting.


Jag vill så gärna utomlands att det svider inuti mig!!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill oxå utomlands!! Hehe, det e så roligt :D <3

2010-04-10 @ 21:09:02
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0