Good Morning

Go'morron♥

Idag får jag vara utan korsetten hela dagen på skolan.HÄÄRLIGT! Men jag har kort dag,gympa i ca.2 timmar,nån lektion sen end of the day.
Pappa å' jag far upp till Gällivare ikväll.Imorgon åker vi vidare till Kiruna för säsongens sista tävlingar-Kirunaspelen.
Startlistan kom upp igår,and guess what?!! Vendela startar som första tjej.Är jag förvånad? Inte ett dugg!
Jaja,första tävlingen går i klassiskt,dagen efter är det jaktstart i fristil. Såg på startlistan att 2 norskor också anmält sig,den ena startar 30sek efter mig...Hoppas jag kan hålla henne bakom mig.

okki dokki,nu måste jag skynda mig! Kompisarna står utanför å' väntar!

See Ya!
             

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla söööt!

2010-04-20 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0