Ny plattång,YES!!

Go'morgon♥

Som en del av er vet så har min plattång från OBH Nordica (som jag fick i julklapp) tjorvat en del.Så mamma for igår till Elgiganten för att be dom ta en titt på den.Dom var visst jättetrevliga  å' gav henne ett presentkort på summan istället för att dom skulle laga den.
Mamma kom hem med en Remington istället.Den levererades i en svart stor ask med en utdragbar låda under.I den låg ett sminkset,med olika make-up borstar och...en värmelocktång för ögonfransarna!!!
Det följde också med en snygg "värmeskyddspåse". Pris 599:-



Måste säga att plattången var helt super! Sjuktnöjd är jag!
Locktången för fransarna har jag inte prövat än,but I let you all know when I do ;)

I lördags var jag in till stan och köpte mig ett par sköna snygga Adidasskor från Scorett.Dom var rätt dyra,men jag fick ett bidrag på 200:-.Så då slog jag till direkt!
Har även inhandlat ett par solbrillor från JC.
             
Har jätte svårt å' hitta skor jag gillar eftersom jag har rätt små fötter,35.Och på barnavd. vill jag inte gå!

Nu ska jag iallafall fara iväg till skolan.Efter det blir det fort med mat och sen till Dansmagasinet för dubbla danslektioner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0