BILDER FRÅN MIN PÅSK

HI!♥


Nu är jag tillbaka efter en underbar vecka i fjällen. Det har varit fint väder nästan hela tiden och det syns för vi har alla blivit lite brunare. Vi fick besök av min faster Marie å' hennes kille. Vi for till rödingsjön å' fiskade och sedan bastade vi på kvällen. Dom sov över en natt och åkte hem dagen efter. Några dagar senare kom fam, Edman och dom stannade bara över dagen.

                                   

                                       Naturbilder
   
   
                           fasters kille och pappa
   
                                    Emil fick en röding
   
                                        Skotertur
   
   
                                     Solnedgång
   
                                 Brorsan åker skidor
   
                   Fasters kille                  Karin (fam, Edman)
       


Det här är lite av det bilder jag har knäppt, men ni ska få se mer sen!

          




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0