Wish me luck

Adjöken♥

Oj oj stress stress,är på väg till G-vare snart!
Skolan var helt OK,har vissa funderingar att gå med i skolkören...Japp,du läste rätt! Kanske man får lite pluspoäng av Bosse ;)  hehhe.

Nåväl,off I go! Wish me luck!
Kommer jag inte hem med guld så ....jaa...så vadå? Jag startar ju som första tjej på lördag,på jaktstarten hoppas jag att jag oxå får starta som första tjej och att jag är först i mål!! Tjohhoo!


Hörs på söndag kväll!

      Trevlig helg sötnosar!

 GO TO PLEASUREYOURPAGE.COM

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lycka till sötnos<3 ;*

2010-04-16 @ 18:20:06
URL: http://ssannaal.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha skolkören undra vrf ? hahahaha:D

2010-04-16 @ 21:56:25
Postat av: Anonym

Lycka till,håller tummar,tår,armar å' ben och andan så länge jag orkar!!

You know you'r the best<3

2010-04-17 @ 05:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0