När blir det vinter?!

Orkar inte vänta längre.Varför kan det inte bli vinter snart?Jag vet att det inte är dags än,men jag längtar så mycket.

Klä sig i varma tjocka kläder,mysa framför brasan,åka skoter till fjällstugan,dricka varm choklad en kall dag,tända ljus i dom mörka vinterkvällarna,jul,kolafyllda chokladformar,träna å' tävla i längdskidor!! mm.

Låter inte det härligt?Kanske inte för dig som älskar värmen,men kanske för dig som gillar sol å' bad.Och då menar jag sol å' snöbad,hehe...
   
   
    
   
    
   
      
   
    Ser det inte härligt ut?
                              


Kommentarer
Postat av: mammsen

ser MYCKET härligt ut! Sänder dig massor av snowflakes ;)

2010-08-20 @ 22:23:57
Postat av: Laura

Vad är det för något i de formarna? Ser jättegott ut :)

2010-08-20 @ 23:13:26
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: vilma

jag längtar också till snön!

2010-08-22 @ 14:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0