TävlingsBOMB!!

I brist på annat å' göra letade jag upp en blogg som det var länge sen jag var in på.            
Glitter TextGenerator

Hon har alltid en massa roliga tävlingar på gång.
Jag med min tur har faktiskt gett upp allt om tävlingar men vad ska man annars hitta på när man är sjuk?
Så nu kommer en hel radda med olika tävlingar,var med du oxå vettja!
(klicka på hennes namn så kommer du till sidan)


Först ut...

Glitter TextGenerator



                
        En snygg å' lite lyxigare sminkväska.
                                       Roligt å' annorlunda väggord-SWEET
                      Dessa båda hittar du här

                           Tävlingen avslutas 30 Augusti





                                      






Glitter TextGenerator
Man tävlar om 2!! valfria produkter från e.l.f cosmetic.Och eftersom jag mest av allt önskar mig mineral produkter så är det därifran jag väljer mina två favoriter!
                   
                            MINERAL GLOW KIT                              MINERAL STARTER KIT
eyes lips face - mineral makeup, mineral bronzer, mineral gloweyes lips face - mineral makeup, mineral make up, mineral starter kit
                         Tävlingen avslutas 5 September




                                   





Glitter TextGenerator


Den här tävlingen tillägnar jag min kära mamma,för jag vet att hon vill gå ner i vikt & ibland provar på pulver drinkar å' gud vet vad!!
Den smak jag VET at hon skulle vilja ha är Vanilj.Hon älskar allt som har med vanilj å' göra!!
Dessa förhoppningsvis goda diet milkshakes hittar du hos Scandinavianhb.se


   



                                         Tävlingen avslutas 3 September




                                    







Glitter TextGenerator

Wow,alla älskar vi väl ansiktsmasker!?? Hör bara på detta..
En speciell blandning av orientalisk lera, örtolja och örtextrakt som öppnar porerna och tar bort ojämnheter samtidigt som den stramar upp huden så att den känns len och fräsch
Den här Aprikos/Honung kommer från NeemButiken.se 

                        Ansiktsmask - aprikos/honung
                        Tävlingen avslutas 29 Augusti






                                   





      
Glitter TextGenerator


Jättekul tävling som hela familjen kan få glädje av...
Tävla om ett presentkort värde 300:- hos Sumopix.com


canvas foto
Sumopix - Sverige bästa priser på canvastavlor!
Canvasfoto är ett snyggt alternativ till 80-talets ramar och foto bakom glas.
Här får du bilderna som canvastavlor, färdiga att hänga direkt på väggen.
Dom använder HP-skrivare med originalbläck till deras canvastavlor,
då HP garanterar den bästa och längsta hållbarheten.
Se dig gärna omkring på sidan, få inspiration till vad du kan göra med dina foton.


                      Tävlingen avslutas 1 September



                                 


That's it! Phui,det var jobbigt...
Nu är det bara å' hålla tummarna hårt hårt!
Påminner igen om att alla tävlingarna hittar ni hos MILLAH



Glitter TextGenerator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0