Smärta från Helvetet







Ajajaj♥

Inte roligt,har nog fått urinvägsinfektion...Fattar inte varför eller hur!!
Men tro mig,det är INTE skönt!!
Mamma å' jag var till jouren måndag kväll,kom in till läkaren 23.40!!! Jag var näst sista patienten,och jag höll nästan på att somna i väntrummet!

Det här är bland det värsta jag varit med om!
Såå ont

Har iallafall fått penicillin som jag ska äta i 5 dagar + att jag dricker jättemycké lingon dricka & tranbärsjuice.
Men vad hjälper det när man inte kan kissa!!!



10 favoritbär – så nyttiga är de

Tranbär

tranbar150
Bra mot urinvägsinfektion.

ci Tranbär är bra för den som ofta drabbas av urinvägsinfektioner. Tranbär innehåller ämnen som förebygger och läker urinvägsinfektioner.

Tips! Torkade tranbär finns att köpa i välsorterade livsmedelsbutiker.



Lingon

lingon150
Med antioxidanter.

ci Lingon är är inte lika C-vitaminrika som de andra bären, men i gengäld innehåller de antioxidanter och ämnen som kan läka och förebygga urinvägsinfektion.

Tips! Lingon innehåller ett eget konserveringsmedel, bensoesyra, som gör att sylt eller lingon i vatten kan hålla sig länge utan att socker tillsätts.




Nu ska jag snart plåga mig till skolan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0