Sur fredag ;)

Go'eftermiddag♥

Skönt att nu är det helg!
Så vad har jag gjort då??

Igår...
 Ingrid har börjat med ett nytt system.Hon delar ut stjärnor på hur man presterat.Så igår hade vi friidrott-höjdhopp & häcklöpning.
MVG=3 stjärnor  VG=2stjärnor  G=1stjärna  
Jag fick  av 3 i höjdhopp &av 3 i häcklöpning.Lika mycké som Martin som ändå tränar friidrott!!

  Efter skolan satt jag med nästa veckas läxor - engelska & franska.
Duktigt Vendela!
 Sen for jag å' pappa och gick stavgång på Ormberget
 SIMS 3
 Middag - surströmming.Mumma
 Mys framför TV'n...Inte för att det fanns nåt bra å' se på!
           Stort minus
   

                 
Bilden är tagen,vi åt med mjukt tunnbröd & utan tomat.Himmelskt gott!
Hittade även något för de små barnen,dom ska ju inte behöva vara utan denna delikatess.
                            


                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktigt!

2010-08-29 @ 12:47:05
Postat av: Freja

Vilken fin blogg du har!

Kika gärna in på min och kommentera <3

2010-08-29 @ 15:07:16
URL: http://facebyfreya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0