Lovefilm.se

/files/images/hellorainbow.gif

Nu ska jag snart ut i kylan och träna lite lätt,jag tror det blir skate...

Idag har jag väl mest pluggat teknik.Så trååkigt,höll på somna flera ggr.
Men jag piggnade till när mamma berättade om att hon fått ett presentkort hos
Så nu har vi suttit ett bra tag och klickat bland en massa filmer.Vi måste ju tänka på att vi är 4 i familjen...
Jag å' mamma gillar det mesta,men vi hade svårt å' hitta nån skräckis som verkade bra.
Tips nån??

Dessa filmer bokade vi upp oss på nu,så hoppas dom é bra!
         
      [7] Draktränaren        
      [7] Familjen Jones        
      [Btl] Flickan        
      [15] Inception        
      [11] Karate Kid        
      [15] The Changeling        
      [15] The Warriors        
      [11] Trollkarlens lärling        
      [15] Inglourious Basterds        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0