Lovely Chips by tyrell's






      

         Beroende. Jag har blivit beroende.
         Har ni smakat dessa himmelskt goda chips?
         Dom görs visst bara till Alla Hjärtans Dag,så himla typiskt!
         Och vi har bara en påse kvar...buuhuu...

         Är det någon i detta avlånga land som vet var man kan köpa dessa?!
         Vi hittade våra i Gällivare på...eh.."Lyckopigan",tror jag den hette.Osäker...
         Där är dom iallafall slut!

         Nä,nu ska jag riva upp den sista påsen!Har jag tur får jag vräka i mig den
         helt själv! Hehe.
         Brorsan är visst inte såå förtjust i dom.(så synd då)
         Och mamma är så förkyld,och känner säkert ingen smak.
         Varför ska man då äta dom??!!
 
         Så,mys framför TV'n,se en förhoppningsvis bra film...

        


Hm,sen måste jag nog plugga lite musik...usch!





 
           "Our chips can be eaten as part of a healthy common
            sense diet,along with plenty of broccoli and lots of
            exercise!"
                                     

                           

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hejsan!



Vilken insats i Kalle Anka Cupen. Du har kämpat otroligt bra!



Jag har hittat en nätsajt som säljer chipsen...

http://kvalitetochfynd.jetshop.se/default.aspx



Kram Jeanette

2010-02-24 @ 18:16:13
Postat av: Karin

Tack för svaret!

Bara så du vet varför jag undrade så var de för att

min mamma o pappa jobbar med hemsidor, och precis samma bilder som du la upp (de med flugor) fanns på en av deras hemsidor! och de var därför jag undrade

och ville se om du hittat de på den sidan.



Tack för svaret!



Kram!



/Karin

2010-02-24 @ 19:03:11
URL: http://trixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0