Melodifestivalen

Pauline skulle ha gått till finalen i Globen.Jag fattar inte hur svenska folket röstar!!!
Hon har en unik och fräsch röst,hon var klart bäst!
Tur att hon iallafall gick vidare till andra chansen.

Andreas och Eric gick vidare till Globen :(
Dom var INTE bra,inte alls!Jag fattar inte att vissa röstar på Eric bara pågrund av hans utseende,han är inte alls söt tycker jag.BLÄ!Jag kommer drömma mardrömmar om han tillsammans med (sven ingvars).
Och Andreas låtar låter alltid likadant...


                              Pauline-Sucker For Love
                             Hon var klart bäst enligt mig!

   
               
                                        Vem tyckte DU var bäst!? inte snyggast
     
    


Kommentarer
Postat av: ☆Josefine☆

Hm.. Erics låt var den enda som fångade mig.

Och jag svär på min grav, det är inte för att han är snygg utan för att deltävlingen sög igår! :O

Fast Pauline skulle till Globen, INTE Andreas. -.-

2010-02-14 @ 11:36:43
URL: http://rosabling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0