Jaktstart klassiskt

TjooHoo♥





Cross Country Skiing Pictures, Images and Photos
 

                                   13:50:45 med sista startnummer startar jag.
                                   Jippie,äntligen ett bra startnummer!!

                                   Var först orolig att tävlingen skulle frysa inne.
                                   Vi är bara 6 anmälda,men det kan ju vara nån
                                   efteranmäld.

                                   Jag ställer in siktet på en andra plats,visst
                                   hoppas jag att jag kommer in som etta.
                                   Men den chansen är inte så stor...
                                   Jenny verkar vara i kanonform!
 
                                   Idag är det iallafall klassiskt å' imorgon skate(fristil).
                                   Hoppas jag ger mig ett bra ingångsläge inför imorgon!!


                                                                                           Cross Country Skiing Pictures, Images and Photos
                                                                                           

Kommentarer
Postat av: frida

Haha joo! Du åker ju skidor fortfarande :) Taack förrsten :) Jaa hoppas du har haft och kommer få ett bra lov! :)

2010-02-27 @ 12:28:19
URL: http://fotogalnafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0