Ny frisyr & ny tunika!

Hej hej!♥

9.00 hade jag en tid hos Gossip (frisörtid).Så jag & mamma åkte in till stan,jag klippte mig och sedan shoppade vi lite.Mamma köpte en jätte snygg tröja/tunika till mig på Gina Tricot,men jag måste nog betala tillbaka senare...
Visst ja!Jag vart jätte nöjd med frillan.Hon klippte topparna på luggen å' där bak,sen klippte hon några centimeter där famme,så att hela håret nästan är jämt ;P
Vissa förstår nog inte detta.

Förut hade jag kort hår där bak och långt hår där fram,men nu har klippt det jämt.
Dessutom betalade jag frissan själv,det gick på 460:- .

 


   

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: haha jag beställde kameran i början av färra veckan, sen då den komme på fredagen: INGET MINNESKORT. så då var jag tvungen att beställa det, vilket jag gjorde typ i måndags, och det komme idag xD så har väntat skitlänge känns det som! xD det sug då int minneskort följer me! men dock brukar ändå det minneskortet suga >.< ahha rosa är snyggt!



snygg tröja för övrigt! :D jag älskar gina!

2010-01-08 @ 15:53:21
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: ☆Josefine☆

visa bild på din frisyr <3

2010-01-08 @ 16:45:46
URL: http://rosabling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0