Premiär;Let's Dance!



Hallå!♥


Ikväll är det premiär för Let's Dance och det får jag absolut inte missa!
Hm,jag vet inte riktigt vem man ska hålla på.Fast jag har ju inte sett dom dansa än så vi får se.
Jag ser alltid på Let's Dance,varenda år ;P
Det är kul å' se.Vissa är så dåliga att jag inte kan hålla mig för skratt ibland.
hehe ^^

     Alla deltagare

  ♦Marcus Birro och Helena Svensson.

  ♦Gudryn Schyman och Björn Törnblom.

  ♦Willy Björkman (”Bygglov”) och Charlotte Sinclair.

  ♦Agneta Sjödin och Tobias Karlsson.

  ♦Mattias Andréasson (EMD) och Cecilia Ehrling.

  ♦Peter Wahlbeck och Maria Bild.

  ♦Victoria Sandell-Svensson och Anders Jakobsson.

  ♦Elin Kling och Daniel da Silva.

  ♦Stefan Sauk och Malin Johansson.

  ♦Molly Sandén och Jonatan Näslund.

  ♦Claudia Galli och Tobias Wallin.

  ♦Jan-Olov Hansson ("Bonde söker fru") och Maria Lindberg.

 
    
PS/  Visar bild på nya frisyren senare eller imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jane

sv. Hahah ja på nyår ska man klä upp sig ordentligt :D



Hur är det med dig idag då?

2010-01-08 @ 19:43:35
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0