SUUUUUUUUck




                         
Hej!♥

Ovanligt dålig uppdatering-I know!
Men läxorna ställer till en del,sen var datorn upptagen...Suck

Snacka om irriterande,17.30 kollade jag in startlistan till lördagens tävling
-Tjohoo,jag skulle starta sist!! Äntligen var lottningen på min sida!
Sen kollade vi igen på startlistan 2timmar senare...Då hade dom gjort om den!!!
Tror ni jag hade nån tur där??
Nopp! 
Så j-a irriterande! Får man göra så?
Nu har jag alla mina konkurrenter bakom mig...
Suck...
Tyvärr bara å' gilla läget...Men, dålig stil Haparanda,dålig stil...




                           Ser det ut så här hos er också?
            

                          Nja,inte hos heller,men inte är det långt ifrån.


Nu ska jag plumsa till skolan! Ha de' bra!!



 
GO TO PLEASUREYOURPAGE.COM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är det bättre att börja sisst än först?

2010-01-28 @ 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0