Today is the day!

Japp!Idag är det dags,vi ska åka till Umeå med husvagnen som vi ska ställa upp på en camping där.Det finns ett stort "vattenland",så där kommer man troligen hänga när det är varmt.På lördag eller söndag ska vi lämna husvagnen hos pappas "kompis" och sedan åker vi vidare till Stockholm.Där ska vi bo i min faster's och hennes pojkvän villa,tror jag...
Det är ganska svårt att packa för Ume' och en vecka fram till Stockholm,men jag kommer iallafall shoppa!

Jag kommer naturligtvis ta massa roliga kort,som ni ska få se sen.
Vet inte om det blir någon uppdatering under den här tiden,men det kan bli..!

  


       

Kommentarer
Postat av: cooljensboyboy:D

det är inte så roligt i ume camping var där för typ 1 år sen!

2010-07-11 @ 21:17:13
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min söta sommarbild :)

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

och:



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då. ^^

2010-07-13 @ 20:41:46
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0