Day Before The DAY

Hejsvejs♥

Åh...snart lov...1dag kvar!! OCH min födelsedag!!
Idag fick vi se 9'orna spöa lärarna i brändboll,sen slutade vi efter lunch.Efter for jag och mamma till stan och använde mitt presentkort på MakeUPStore som jag fick i julas.En sminklektion + att jag fick handla för 500:-.Det blev riktigt snyggt!



                                       Detta handlade jag;
                                        Blush "MustHave"
                                     DayTime Moisturizer
                                       Treatment Toner
          
Vi handlade också på BodyShop som nyöppnat i Smedjan.Det fanns hur mycket som helst!Hade lust att handla upp hela månadspengen....Men jag fick iallafall ett prov på en ansiktsmask,som jag ska pröva ikväll + att mamma köpte en...rums/kropps parfym,luktar underbart!!!Vi fick också varsin hudlotion.

        

Och hemma i brevlådan låg ett litet paket & väntade på mig...
        
         
                         Vinsten från Chapnlle,Marilyn Monroe linnet 
         
Väntar nu bara på paketet som ännu inte kommit...
Hejdå nu ska jag med Elin till Tunavallen!


Kommentarer
Postat av: Wilma

såg dig på spotlighten på bloglovin :)

2010-06-09 @ 21:20:44
URL: http://wilmaekt.blogspot.com
Postat av: Anonym

GRATTIS!!

2010-06-10 @ 05:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0