ORIFLAME

Idag kom katalogen från Oriflame som Jeanette har skickat. Hon skickade också med lite annat.

  

Jag hittade mycket i katalogen.Läppglans,hudlotioner,fondation,puder,mascara,nagellack,tvålar,mm.
Önskar att jag kunde köpa ALLT!

_________________________________________________________________________________

Det här fick jag med i paketet.

             
                    
                                            
_____________________________________________________________________________
            
           

                                                   2st

__________________________________________________________________

            

                                  

___________________________________________________________________________

                             

                                       

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Bara att önska!Det är ju snart din födelsedag!

2010-06-01 @ 19:38:47
Postat av: evelina

Nice blogg =) lär lätt läsa den fler gånger!

2010-06-01 @ 20:15:21
URL: http://www.nattstad.se/eevee
Postat av: Isabelle

Var har du fått allt det där ifrån?? Jag vill också ha :) hehe

2010-06-01 @ 20:22:23
URL: http://www.isabellees.blogspot.com/
Postat av: Inesita - means Happiness

Tack Vendela :D Jaa :D:D:D:D skolavslutningen snaart^^ Tack :D jag har lagt till dig också <3

Kramis<3

2010-06-02 @ 03:35:31
URL: http://inesitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0