jag=missfoster

I förrgår var jag lite ledsen för korsetten, jag orkar inte med den. Den är så jobbig och jag kan aldrig ha på mig det jag vill. Jag känner mig så vilsen...Ska jag slänga alla mina snygga tighta kläder nu???
Jag vill bara dö,seriöst. Det hade varit mycket skönare att inte leva än att aldrig kunna vara sig själv.
Det känns som om ingen förstår mig.
INGEN vet hur det känns.
 Kan jag inte få leva ett normalt liv? Sluta ta på mig,låt mig vara!!!

När någon kommer nära mig eller råka knuffa till mig,vill jag bara springa därifrån. Jag känner mig som ett missfoster eller en ful och äcklig robot.
Varför just jag..?

Dagen efter ville jag inte gå till skolan, för jag känner  mig så ful och äcklig.
Men mamma skickade iväg mig iallafall...
När jag kom hem visade mamma lite nya saker som hon hade köpt till mig och då vart jag på lite bättre humör.Jag fick en ny mascara,ett rosa nagellack,en vanilj parfym,ett läppglans och en klänning/tunika.

Tack mamma♥
  


                                         Mascara FIBERWIG
       
     
                     Rosa nagellack                         Vanilla parfume
       
      
                                                Läppglans
        

                                   A little piece of my new dress
       
 
  


Kommentarer
Postat av: Ellie

du ska INTE känna så du är vacker som du är<3<33

2010-03-26 @ 15:43:33
URL: http://missellie.webblogg.se/
Postat av: ☆Josefine☆

vendelaaaaaa, du är INTE missfoster! :( jag finns ! <333

2010-03-27 @ 14:30:58
URL: http://rosabling.blogg.se/
Postat av: olivia

alltså varför känner du dig som ett missfoster? jag tycker du är jäättte vacker.

men vad är det som har hänt egentligen?

2010-03-30 @ 11:53:51
URL: http://oliviaronnlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0