Sorgen i mitt hjärt kan ingen se

Halloj♥   


Känner mig lite småless på det mesta just nu.
Blir skönt med påsklov,och att åka upp till vår stuga i lågfjällen!
Längtar så sjukt mycket!!

Vi har massor med läxor,& tyvärr känner jag mig inte riktigt motiverad.Skyller på fanskapet som omger min kropp!

Detta är inte min,men den är rätt så lik
 

Förstå att ha den där på sig minst 20timmar om dygnet!!Och när jag väl ta av mig den,så är jag alldeles röd & full med värmeutslag!
Tror ingen riktigt vet hur det är om inte själv har eller har haft en...


               mina ögon kan glittra,mina läppar kan le
               men sorgen i mitt hjärta kan ingen se

Kommentarer
Postat av: Anna

Skolios? Jag har 50 grader... Så jag hade hellre haft korsett ett par år än att ha konstant smärta resten av livet. Det är antingen smärta eller steloperation som gäller, och en operation vågar jag mig inte på.



Jag hade varit glad om de gav mig behandling när de hittade böjen.

2010-03-29 @ 23:18:06
URL: http://eksfoto.blogg.se/
Postat av: emelie

vad är det dära? ;p

2010-04-12 @ 23:37:12
URL: http://emelieieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0