Happy Face

Happy face♥

Jag vann,tjoohoo! GO TO PLEASUREYOURPAGE.COM
Otroligt jag som alltid har sån otur!1000 Tack till alla som röstade!
Bara för att ni var så himla söta å' röstade på mig så ska jag lotta ut en sak till någon av er.
Vad det är får ni veta senare...

Jo,just de'! När vi snackar otur,tror ni inte jag fick 1.a startnummer...IGEN!
                            GO TO PLEASUREYOURPAGE.COM
                           IT SUCK'S
            "Men Vendela,se det från den ljusa sidan.
         Du har ju fritt framåt,ingen att behöva köra om."
 

Mmm,så sant!Det är ju faktiskt ganska trångt...åsså är det ju skate...
Imorgon lördag är det 3km,fristil(skate) intervallstart.På söndag är det parstafett 4*0,6km.Hoppas jag & Jenny får köra tillsammans...

  
 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattar å hurrar!!!!

2010-03-05 @ 12:54:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0