Aktiv dag

Hejsvejs♥

Ännu en varm dag,solen försöker komma fram mellan molnen.Och ibland träffas man av en "flirt"...
Pappa å' jag for iväg tidigt imorse till Lulnäset,där vi sprang i skogen.Kändes rätt tungt,jag hade lite träningsvärk sen fredagens pass.



Sen hann jag bara snabbt äta lunch,duscha,fixa till mig och cykla iväg med Jossan till Dansmagasinet.
Vi ska ha dubbla danspass idag.Först med Elin som hjälpflickor till de yngre,sen med vår grupp.
Har jag berättat att vi ska vara med i föreställningen Shrek?
Vår grupp är åsnan eller åsnor då...
               

                      Här kommer låten vi ska dansa till



Det blir nog mitt sista uppträdande eftersom jag funderar på att sluta dansen.
Vi får väl se...




                                      
                           funny donkey Pictures, Images and Photos
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0