Haircut

Go'morgon♥

Solen skiner idag också, men det är lite kallare ute...Rätt bra eftersom korsetten åkt på igen.Suck
Idag efter skolan ska jag till stan å' klippa mig,kanske lägga i lite slingor...Vi får se.Måste försöka hitta mig nå skor,men det verkar ju stört omöjligt! Önskar mina fötter kunde växa minst 1/2-1cm till!!
Mamma hade hittat ett par söta igår,men då var den ena felmärkt (måste den ha varit)Minst en storlek ,om inte två för stora!! Bara att lämna tillbaka...

Jo,just de'! Jeanette undrade om Susann kunde få köpa ett likadant linne (monsters made me do it) .Klart hon får!


          Här får ni lite rolig underhållning,hoppas det går bättre för mig...


Have a Nice Day Butterfly Pictures, Images and Photos


Svar till Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0