Morning :D

                       morning Pictures, Images and Photos

Jättekul med så många som var in å' besökte min blogg igår!

Idag är det grått ute & regnet hänger i luften...
Efter skolan har jag testlopp uppe på Ormberget,blir spännande å' se om jag förbättrar mig nåt.Hope so...Annars är det väl inget spec. idag...
 
                         Dagens ros går till Elin L.
                     GO TO PLEASUREYOURPAGE.COM
Egentligen skulle hon fått den igår,för då fyllde hon 14år!! Hipp Hurra!
Synd att du är sjuk,hoppas du blir frisk snart å' kommer till skolan.
                              Love Ya Girl<3





Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Jag har inte börjat kolla än.. Hur många säsonger finns det?

2010-05-24 @ 11:50:19
URL: http://hannaz.se
Postat av: Eliin :D

taack wendela :D<3333 love yah too :P<3

2010-05-24 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0