My dream...

Hej svejs! ♥


Jag drömde en jätte konstig dröm inatt.
Jag drömde att vi skulle på bröllop och att det blev skit stressigt.Vi bodde tydligen på min skola och alla tärnor skulle samlas i gympa salen som var på andra sidan skolgården. Jag hade inga skor, så jag lånade ett par gula foppa tofflor som låg på marken.Sedan sprang jag och Ellie över till gympa salen ,där satt Moa å' Elin.
Helt plötsligt kom en lastbil eller något liknande. Jag och Ellie satte oss längst bak på flaket (läskigt). Vi körde genom skogen och tillslut kom vi till en riktig väg. Men när vägen började, så var det jätte jätte mycket gropar, så jag och Ellie hoppade av. Vi sprang efter lastbilen hela vägen till bröllopet, sedan vaknade jag.

              

                          Hahaha!Vilken konstig dröm.
             

Kommentarer
Postat av: Ellie

haha det var en knasig dröm,krya på dig<33

2010-05-08 @ 16:47:27
URL: http://missellie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0