Amazing night!



Vad kan jag säga mer än FABULOUS?! Filmen får absolut ett topp betyg av mig,om inte fem stjärnor hade  varit det bästa,då hade jag sattit ut oändligt med stjärnor.
            

Vi hade jätte roligt,men vi hade tyvärr inte så mycke tid att schoppa på.Så imorgon tar vi igen det.Vi får se om Moa ska hänga med,hon kanske kunde.


                                    
                                           Smarrigt värre!
                                            

           
           

                                                2 sötnosar!

           
                                                                    
                                                              

                               Ellen's försenade överraskning

                       

Jag vet jag vet,dålig kvalitete på bilderna alla förutom den sista.
Jag glömde min kamera här hemma,så jag knäppte kort med min dåliga mobil.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0