Ingen teknik eller styrka i benen...

Hej...

För ett tag sedan kom jag hem från tävlingen i Piteå.Å' det gick inge bra för mig.Men det är min första tävling och jag har knappt åkt på snö å' i backar.Jag har inte kört en enda intervall,så det är inte så konstigt att det gick dåligt.Ingen teknik och ingen styrka i benen...
Jag måste verkligen träna på klassiskt för det är min svaga stil.Stakningen var det inget fel på,för dom musklerna har jag byggt upp ordentligt.
Jag placerade mig näst sist idag och det var många som aldrig slagit mig förut som gjorde det.Men så var det förra året också på första tävlingen.Sedan kom jag tillbaka i toppform och det tänker jag visa snart igen igen.
Efter jul ska ni få se mig starkare och vassare än någonsin.Det kan jag lova!För nu är jag laddad till 1000!
Jag tänker inte sluta förrän jag blir bäst i världen!Hehe.





Kommentarer
Postat av: grodan

Rätt inställning grodunge.

2010-11-27 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0