Lägret inställt

Jaha! Då blir det inte nå läger i helgen för mig.Det kommer tydligen bli för kallt,så det blir uppstjutet till någon helg i December istället.Tråkigt...Istället blir det nog att fira Moa som fyller 14 år på Söndag (1;a Advent).Hon ska inte ha någon fest,men vi kommer nog gå på skyltsönda'n inne i stan.Jag måste ju passa på att köpa lite julklappar och så.Senare på kvällen kommer jag och familjen gå till mormor å' morfar och äta en 1;a Advents middag tillsammans,mums! Nu ska jag göra läxor och plugga till matte provet,suck...


Glitter Text Generator at TextSpace.net


Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Haha ja eller hur !

2010-11-24 @ 01:41:13
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0