Dr.Carina

Igår var jag alltså varit hos ortopeden,jag fick träffa min nya läkare-Carina.Hon var jättebra!!
Jag är såå nöjd!
Innan besöket hade jag varit uppe på röntgen.
Är det fler än jag som retar sig på den vita "rocken" man får ta på sig...
Vit,genomskinlig och bara några få knappar (som knäpps upp hela tiden!!)
Resutatet var iallafall bra.Phui...
Tänkte sätta ut en bild,men dr Carina hade lite strul med utskriften.
Jag röntgades alltså med korsetten på,och den här gången såg ryggen riktigt rak ut! Okey,inte helt rak men det var...tror jag endast 17 grader sned.
Så nu ska vi inte ses förrän i Juni,om inget speciellt inträffar.
Jo,vi frågade varför en del får träningshäften och en sjukgymnast men inte jag.Det är för att jag redan tränar så pass mycket,däribland mage & rygg.
Viktigt att bygga upp den "inre korsetten"
Så nu får jag jobba på ett tolvpack istället för de ynka sex jag har på magen....hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0