Inte så länge kvar...

Hello!

Det blev inte att fara på innebandyn.Jag sitter hemma med läxor istället...Imorgon är det ju skola igen,suck!Jag längtar redan till nästa lov.Gör inte ni det också?Tänk att det inte är så länge kvar till första advent (moa's födelsedag).Gu' vad det har gått fort ändå!Vill ha Jul!

Vi ska ha "julshow" på skolan och man får vara med å' uppträda med sång och sånt.Och jag vet inte om jag ska vara med...Isånnafall vill jag sjunga Under Ytan av Uno Svenningsson.Den är så bra! Men jag tror att det är försent att anmäla sig,så det får väl bli nästa år då.


Glitter Text Generator at TextSpace.netGlitter Text Generator at TextSpace.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0