Clean the Closet

Go'kväll♥

Den här helgen har gått mest ägnats åt städning.
Inte kul,I know men ett nödvändigt måste ibland!

På förmiddagen for jag,pappa å' Edmans till Pagla och åkte rullskidor.
Jag fick äntligen prova mina nya och rätt nöjd 

Hemma började jag  och mamma rensa ut alla garderober.Vi hittade kläder som jag å' brorsan växt ur för flera flera år sen!
Men nu är det iallafall rent,prydligt å' snyggt! Sen så har jag fått mer plats för mina kläder,så nu behöver dom inte ligga å' pryda mitt golv nå mer....
    
Imorgon börjar en ny vecka...
Hoppas inte det blir såå himla mkt läxor,man kan ju iallafall hoppas!
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0