Knack knack

Plingeling

Såg på  ,säkert ett gammalt avsnitt.Verkade så....
Iallafall så var Twilight stjärnorna där,Robert,Taylor,Kristen.
Man fick bla. se Robert & Taylor överraska sina fans.Hur dom ringde på i deras hem and suprise!! 

                            


Orkut Scraps - Small ImagesVem hade Du velat hade ringt på Din dörr?
Orkut Scraps - Small ImagesVem i hela världen?
Orkut Scraps - Small ImagesOch,hur tror du att du hade reagerat?

Vet inte vem jag skulle välja,men...Taylor Lautner hade ju inte varit helt fel...
Fast jag hade nog blivit helt stum & knallröd i ansiktet!


             

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Postkodlotteriet!

Jag hade nog gallskrikit och sen gråtit!Hoppas bara att innan den dagen kommer att jag gått med...

2010-10-12 @ 04:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0