You Must Know Me

Ooopps♥

Supermodellen Heidi Klum och hennes man sen 5 år tillbaka Seal Samuel medverkar själva i hans nya video -Secret.
Bilderna har trots att de är svart/vita och konstnärliga väckt ramaskri i  Hollywood.Båda är spritt språngande nakna och de hånglar & smeker varandra,ja ser även ut som de har sex...


Heidi avfärdar kritiken.-Det är en historia om två människor som älskar varandra.Min man är allt jag någonsin velat ha,och som jag aldrig trodde att jag kunde få.Om man säger så här:Det behövdes inte särskilt mycket skådespeleri!



Nå,vad tycker du?
Smaklöst...eller kanske smakfullt...










Jag tycker själv att videon och låten är riktigt bra.
Man känner verkligen kärleken mellan dessa två...
Dom är så otroligt vackra tillsammans...
Förstår inte alls all denna hysteri :/





Källa;Popsugar & Veckans NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0