Fröken M

Heej!♥

Såg en tävling hos Fröken M som jag bara måste vara med på!


" Jag tävlar om ett muffinsträd och ett paket valfria muffinsformar
hos Fröken M i samarbete med Lyckas Med mat. Tävla HÄR du också !"

       
                   Gillar dessa med mkt färg

Och när jag tittade igenom alla fina muffinsformar så blev jag sååå sugen på att baka,eller...jag menar på äta nåt smaskigt nybakat!
Hade verkligen behövt muffins/cupcakes formar nu,så det blir en liten variant...
Sätter in en bild på resultatet efter dansen!

Nu ska jag gå å' byta om till danskläderna,så hörs vi senare!

                Orkut Scraps - Dancers
 

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: supersnyggt:)



å hur fick du det?

/Shoppaholly

2010-09-15 @ 17:28:51
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0