Oopps

Go'morgon♥

Vaknade upp & åt frukost till Vakna med the voice.
Usch,där tappade dom sig själva på blod och gjorde sen blodpudding.Såå äckligt!Jag kan ju ärligt säga att jag inte är så sugen på blodpudding...

Idag skippar jag korsetten! Oopps!!
Vi ska vara ute & ha en massa samarbetsövningar -Mentorsdag...Så då vill man ju känna att man klara av allt,tävlingsmänniska som man är,hehe.
Härligt höstväder är det också,få se om jag kan få med mig nån kamera,kan ju bli en del roliga foton ;)
Jaja,nu kommer snart "mina söta"måste dra!!
        
Haha,knasbilder...

                            Have a Nice Day!
                

Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... nä, jag har lärt min min läxa ;) ha en bra dag !

2010-09-16 @ 09:08:26
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: nicole

sv : okej :)

går det över eller?



/Shoppaholly



2010-09-16 @ 16:42:11
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0