Så J-A Sjukt!!





Pga. av alla läxor så har jag knappt tid att sitta vid datorn,guu' så jag tjatar om det...
Så jag lägger ut ett gammalt inlägg som jag inte publicerat än.
Har inte varit så sugen på det eftersom det är så vidrigt!


Ni har säkert sett filmklippet på "MSN idag"...(för någon vecka sedan)
Jag blir så J-Ä förbannad och ledsen!!!Finns inte ord att beskriva vad man tycker om denna tjej OCH den som filmar det hela!!
SJUKT!
Tjejen kastar små hundvalpar i sjön samtidigt som hon ropar-Whohoo!
Just nu kan man hitta MASSOR med hatvideos mot flickan på Youtube,säkrats för henne är väl att dom låser in henne nånstans...Och hoppas dom tappar bort nyckeln!
Det utlovades tom. hittelön till den som "hitta" henne,och nu så hon har visst hittats.Polisen måste tydligen ge henne beskydd eftersom dödshot haglar över henne...
Hm,wonder why :/

http://blog.peta.org/archives/2010/08/girl_throws_puppies_in_river.php

Det finns även en video med några killar som lyfter upp en  liten hund,Pipiras (peppar) i famnen.Bär med den till bro och slänger den sen över kanten så att den faller flera meter innan den slår i på vägen nedanför...

Hur...åh,hur kan man vara så grym så hjärtlös??!! Fy faan!

Hjärtskärande kan man höra hur den överröstar trafiken med sitt gnyende,säkert inre blödningar,brutna ben...
Mirakulöst säger vetrinärerna att Pipiras troligast kommer att överleva!

Tack vare internet och folks reaktioner kunde killarna hittas.
Thank God!!
Dom eller han som kastade hunden väntar fängelse,högst ett år.
KASTA HONOM UTFÖR EN BRO,säger jag!


http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085


Jag sätter inte ut nå videos för jag tycker själv dom är för råa.Men jag började att titta bara för att det är så svårt å' tro att det kan vara sant!!
Men det gör ont i både kropp å' själ...
Hur kan detta hända...?
   




Kommentarer
Postat av: → ANGELICATO ★ ÅSIKTER,MUSIK,DJÄVULSKAP ♥

Finns så mycket sjukt folk =(

2010-09-22 @ 22:25:06
URL: http://angelicato.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0