sur andraplats

Som ni kanske alla vet,har jag ju åkt tävling idag.
Det gick inte så bra som jag hade hoppats på,men men.
Jag startade först och hade jagande pirajor bakom mig.
Det blev en sur andra plats.

Det känns lite som att alla hejar på henne och ingen på mig.
Dom säger att jag hade tur förra helgen och att det går bra för mig bara för att jag är liten och lätt.
Jag har F*N alltid fått stå utanför pallen och med minuter efter vinnarn.
Under de senaste två/tre sesongerna har jag tränat å' tränat för att vara med där uppe.
Och nu när jag jagat ikapp de minuterna,så säger dom det bara är tur.
Jag ska allt visa dom!


Kommentarer
Postat av: Becca

har du haft en bra dag?? :D



tävlingen är avslutad och vinnarna ligger uppe på bloggen :D kika in och se om du va en av de lyckliga vinnarna ;)

2011-01-16 @ 17:21:48
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: vilma

fick höra ungefär som du förra tävliningen när jag vann bara för att jag är liten och lätt så vann jag :/ inte snällt, när man känner sig som gladast så kommer nån med en komentar att man bara hade tur inte kul att höra,

har man kommit på pallen så har man det och det är inte tur, tur har man i lotto dragningar, inte i skidåkning då kämpar man;) ! :D vendela JAG HEJJAR PÅ DIG ! :D :D :D

2011-01-16 @ 18:09:00
Postat av: Moa

Håller med vilma! Det handlar inte om tur i skidåkning! Man jobbar och sliter för tiden och plaserinarna! Sen är det säkert inte kul att höra att man har fördelar pga hur man ser ut! Du är ju grym för att du har kämpat för det! JAG HEJJAR OCKSÅ PÅ DIG!!! :D



Och en andra plats var ju också jätte bra!!! GRATTIS!!!



Kram!!!

2011-01-16 @ 21:08:37
URL: http://mylifebymoa.blogspot.com/
Postat av: Linda - ndaiL

vilken otur

2011-01-16 @ 22:25:20
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0