Heja Sverige!



Har precis kommit hem från ett skate pass!
Tycker egentligen bättre om att träna senare på dagen,känns inte riktigt som kroppen har vaknat när man ska ut tidigt...
Men det är väl bäst man vänjer sig!
Får se hur det blir i veckan med träningar,"dom" har ju lovat så mkt som -32 grader!!
Hade ju varit skönt med nåt/några pass till innan söndagens tävling;

Luleå Gjutarens Vinterspel 5km klassiskt

Nu ska jag duscha sen ta mig nåt å' äta och sen bänka mig framför tv'n!
För ni missar väl inte sprinten idag?
Damernas & herrarnas  klassiska sprint i Tour de Ski i Oberstdorf

Här bjussar jag på en liten sommarbild,bloggar nämnligen från den bärbara å' här finns knappt några bilder,hihi


Längtar ni till sommaren?

Nja,inte jag!Det är ju nu det roliga börjar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0