Nyfiken På Vendela-svar

Hur många timmar i veckan tränar du?
Det blir inte så mycket nu när det är tävlings säsong.Har inte riktigt koll på timmarna.Men jag har inte börjat med styrketräning än,inte med vikter.


 Vilka dagar har du vila?
Hm,det är mycket olika vilka dagar jag vilar.Men minst två vilodagar i veckan iallafall.


Satsar du riktigt mycket på skidorna?
Ja! Längdskidor är något jag verkligen älskar. Det är därför jag blir så besviken på mig själv när det går dåligt.
Jag har inget annat planerat än att jag ska bli bäst i världen på det jag gör...nämligen att åka längdskidor.
Visst, ibland kan det kännas tungt med träning och så,men då måste jag komma ihåg att tänka att träningen ger resultat.
Ingen eller inget kan stoppa mig från att bli bäst förutom mig själv.



Och vilket gymnasium/gymnasielinje vill du gå på?
Samhälls/skidgymnasium i Gällivare :)


Vilken sko storlek har du?
35/36,beror lite på skorna...


Vilken är din favoritlåt?
Just nu är det väldigt mkt 80-tals musik som gäller tex.Sweet dreams,Eye of the tiger.Kan inte säga bara en,gillar såå många!


Varför börja du blogga?
Jag började blogga för att jag tänkte att det skulle bli kul att läsa när jag blir äldre och kanske är i landslaget.Hehe ;P


När börja du blogga?
28/9 2009


Gillar du att blogga?:)
Aa,jag gillar att blogga.Iallafall när jag har inspiration.
Ibland är jag inte alls på humör och därför skippar jag att blogga.
Men det är kul! :D

Har du en pojkvän?
Nix!Just nu räcker det med riktigt bra vänner ♥ Hihi.


Har du ngn kille på g?
Nej,inte det heller!


Vad är det bästa du vet? :)
Oj!Det var en svår fråga.Det är olika från dag till dag.


Har du ett speciellt minne som du gärna skulle vela uppleva igen? :) vad isånnafall? :)
Sitta under ett parasoll,med hink å' spade på en sandstrand i Grekland...Fast denna gång med bikiniöverdel ;)


Vad vill du bli när du blir vuxen?
Jag har inget annat planerat än att jag ska bli en framgångsrik längdskidåkerska i sveriges skidlandslag.


Vad är ditt mål med livet?
Följa mina drömmar ♥


Gillar du converse?
Ja,fast äkta converse tycker jag är lite dyra.Köper hellre billiga skor så jag kan ha flera par.
Jag äger själv inte ett ända par converse skor,men jag har tänkt att köpa det.Kanske blir det ett par till sommarn.
Har lite smådille på skor...(och väskor)
 

Ska du resa nåt i sommar?
Hoppas verkligen det!!Ev.det blir Turkiet just innan sommarlovet.Annars blir det väl inom Sverige...


Om du fick ta med dig endast tre saker med dig till en öde ö, vad skulle du ha tagit med dig?
Hm...Ingenting!Jag skulle se till att ALDRIG hamna på en öde ö helt ensam!Annars måste jag nog säga 1.En motorbåt så jag kan ta mig därifrån.2.En mobiltelefon,så jag kan ringa efter hjälp när bensinen tagit slut.3.En laptop så jag kan hålla mig "á jour"med vad som händer runt omkring mig!


Vilka brukar du vara med på fritiden ?
Mest med Moa...


Haru nå bilder från när jag va m dej,
        då ja bodde på mjölkudden?
Tyvärr,de enda jag hittar är när vi var på Gabriel fotbolls match!Har haft bilder på min förra mobil...


Vilket är ditt favoritprogram ?
Längtar som en tok efter att True Blood ska börja igen ,annars gillar jag Top Model,Masterchef och naturligtvis Vinterstudion!


Favoritfilm?
Har jätte många favoriter, men Mr & Mrs Smith och Tomb Rider är bland topp sju.


Vilka bloggar läser du ?
Mina vänners och skididolers bloggar.


Vad skulle du göra om du fick en miljon kr?
Först och främst skulle jag åka utomlands med familjen,sen skulle jag shoppa shoppa shoppa!


Varför har du "kissies" logga på frågestundsloggan?
Oopps! Visste inte att det var "Kissies".Tyckte bara den passade...


Favoritbloggare / någon som du hatar?
Har ingen favoritbloggare,men jag läser oftast Anna&Johan Olssons blogg.
Det finns inte heller någon bloggare som jag hatar.Jag bara stör mig på Kissie och hennes look.


tkr du om att läsa på min( Elin's) blogg?
        om du inte gör de vrf inte?:)
Jo,men visst!Tittar in lite då å' då...


Har du någon talang?
Många!Haha...Kan bland annat blåsa ut magen,så att jag ser ut som 14 år och höggravid.=D


Gillar du choklad ?
Jag ÄLSKAR choklad! Alla sorters! Finns inget bättre.

 
Hur många timmar per dag sitter du på bloggen
Olika,ibland 5min,ibland betydligt mer.Vissa dagar förbereder jag för andra dagar,så då tar det längre tid,ofc.


Bloggrekord? :)
Har inte så stor koll, bara dom närmaste 90dagarna.Då har det som mest varit 279st unika.Men vet att jag haft fler än så vid nåt tillfälle.Då fattar man typ ingenting,en gång berodde det nog för att jag var "omslagsflicka" hos KanDee.

Favvokläder?
Som dom flesta vet ,så har ju jag korsett. Därför känner jag mig mest bekväm i pösiga tröjor.
Men om jag inte skulle ha den på skulle jag ta på mig en tight tröja och jeans.Innan jag fick korsetten var det allt jag hade på mig.


Förebild?
Dom i min närhet är mina förebilder. Alla har något som jag vill vara.

 



Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Yes det är från Blå Gåsen! Har aldrig smakat Caroline.. kanske jag borde? ;)



Bra svar!

2011-01-29 @ 13:29:01
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! jag har en bloppis där jag säljer massvis med kläder, skor & väskor, just nu vill jag bli av med allt så fort som möjligt & därför kan ni själva komma med rimliga bud om priset inte passar, hoppas att du/ni hittar någonting nu & att det passar, annars får jag be om ursäkt för kommentaren & önska dig/er en god fortsättning

http://saale.blogg.se



OBS!! SÄLJER ÄVEN LÖSHÅR!!

2011-01-29 @ 15:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0