Fredags Tips!


WoW!♥

Ibland känns det så där himla härligt,när man hittar nånting som verkligen är så där otroligt bra!

Orofluido – Ett skönhets elixir!
Det innehåller tre olika oljor, arganolja, cyperus olja och linfröolja.

Nu på vintern så blir håret elektriskt och glanslöst,iallafall mitt!
Men några droppar Orofluid som "masseras" in i håret,ej närmast hårbotten,fixar det!
Håret får lyster,blir ej elektriskt,mjukt och följsamt.Och luktar gott!

Absolut nånting jag kan rekommendera!
Priset?
279:- då följer det med 3 st,reseflaskor
Rätt dyrt,men otroligt drygt.Bara några droppar behövs...
Men hittade ett på rea,klicka på bilden nedan så vips är du där!


Kommentarer
Postat av: Moa

Jo, jag tror jag ska åka båda :) men är inte så sugen på klassiskt...



Det ska bli kul att tävla igen! :D



Hoppas vi ses!

Kraaam!

2011-01-28 @ 17:56:25
URL: http://mylifebymoa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0