Ortopedi

      

Tänkte bara berätta lite kort vad som hände hos Ortopeden idag.
Först fick jag då mäta mig,159,8cm.Jag hade växt 1½cm sen i November.
Läkaren berättade att jag var den första hon sett som fått så rak rygg genom korsettbärandet!
Hoppsan!
"Okey okey,betyder det att jag får bli av med den nu då"



Från att ha haft 33°upptill och 27°nertill,så har jag nu 14° uppe & nere!!
Känns faktiskt skitbra!
Visst,innerst inne hade jag hoppats hon skulle sagt att "Nu behöver du inte ha korsetten mera"...
Nästa besök blir iallafall om 9 månader,...Hoppas jag!



Men det känns iallafall skönt att ryggen rätat upp sig så pass mkt.Resultatet av hur "duktig" jag varit å' haft på mig den,dag som natt!En orsak till tror jag är att jag är så vältränad...Stark i ryggen bla.

Nä,nu ska jag slå av denna och försöka sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0