Packar

Hejsan! ♥
Nu håller jag på att packar till imorgon när jag ska åka till Gällivare.
Ska nämligen på skidläger dit i tre dagar.
Medan tittar jag självklart på Grease2 !

        Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

  • Träningskläder för dubbla pass
  • Pjäxor för både klassiskt och fristil
  • 1 par av varje Skidor klassiskt/fristil
  • Stavar klassiskt/fristil
  • Ombyte/Vardagskläder
  • Underkläder
  • Toalettartiklar (tandborste, tandkräm, schampo, tvål etc.)
  • Handduk
  • Vallamaterial  (fästvalla, vallakloss, klister, etc.)
  • Sängkläder
  • Sportdryck eller annan energi som man kan ta under passen
  • Ett glatt humör
                     

Kommentarer
Postat av: Moa

åh, vad kul! Jag kommer nog bo hemma, men du kan ju komma till mej om du e ensam ;)

2011-03-27 @ 11:43:51
URL: http://vilmaomoas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0