~Dagen efter...

Kort sammanfattning;

Härlig genomkörare!
Kände mig rätt pigg i benen å' knoppen,tyckte 2'ans växel funkade riktigt bra.
(haft lite problem med just den växeln)
Låg rätt jämnt med Vilma under hela banan,ibland efter,ibland före.I mål så skiljde det 5 sek!
Jag hann bara få av mig skidorna så kom NSD's journalist fram och intervjuade mig.
Äntligen min tur,har sett när dom intervjuat vinnarna de tidigare åren.Så på torsdag ska det visst vara ett reportage i NSD...


5'an saknas på bild


Dagens stafett står jag över,tyvärr har vi inget lag att ställa upp med.
Istället knäpper jag på klassiska skidorna och far upp mot Dundret,klarblå himmel och solen skiner-Ska bli såå härligt!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

G R A T T I S!!!!

Vilken häftig bild det var i NSD (fr 11/3)

Vilken toppen tjej du är!

Synd att vi inte visst att du skulle tävla här i "stan"...

Kram från Dokkas <3

2011-03-11 @ 16:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0