Little monster

Hej!♥
Idag hade vi ju elevensval på skolan och jag valde HK tillsammans med Moa å' några andra.
Vi gjorde Piroger,och det var jättegott.
Har faktiskt aldrig ätit piroger förut!

Vi var också på 9'ornas konsert.Dom bjöd på både hemsk och bra sång/musik.
Jag slapp provet idag,men i imorgon kommer jag inte undan!
Hinner tyvärr inte plugga så mkt på engelskan för jag måste även lämna in ett hemprov i NO'n, som jag inte är klar med.

Såå...nu måste jag fortsätta med läxorna!

Här kommer en bild på mamma' farbrors hund Tanja.En valp full med energi & bus!


Kommentarer
Postat av: claudia

Hej fin blogg ;)

Hur mår du då ?

2011-03-09 @ 21:40:30
URL: http://claudiautank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0